بهترین گل فروشی های شیراز

شما لیست بهترین گل فروشی های شیراز را مشاهده می کنید، جهت دریافت اطلاعات کامل تر شامل تصاویر، آدرس، تلفن، ساعت کار، نظرات و امتیازات کاربران و … بر روی نام گل فروشی مورد نظر خود در پایین کلیک نمایید.

توجه :
لیست بهترین گل فروشی های شیراز هر روز بروز رسانی می گردد.

 ( آخرین بروز رسانی فرودین ماه 1403 )

برای دسترسی همیشگی به این اطلاعات اپلیکیشن راهنمای مشاغل فارس را از آدرس زیر نصب نمایید.

>> مشاهده ادامه لیست بهترین گل فروشی های شیراز… <<


شما نیز اگر مدیر گل فروشی در شیراز هستید و
تمایل به قرار گرفتن در لیست بالا را دارید بر روی گزینه
>> ثبت کسب و کار <<<
کلیک نمایید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما به شماره
32360000 071
تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید علاوه بر لیست گل فروشی های شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

راهنمای انتخاب بهترین گل فروشی در شیراز

برای آشنایی به چگونگی انتخاب بهترین گل فروشی در شیراز با این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس همراه باشید و در آخر لیست کامل از گل فروشی های شیراز را به شما معرفی کنیم.

گل‌ ها نقش مهمی در زندگی انسان‌ های امروز بازی می‌کنند؛ حتی اگر چندان به چشم نیایند. برای ابراز علاقه به کسانی که دوستشان دارید، برای رنگ و بو بخشیدن به مراسم‌های مختلف و از همه مهم ‌تر برای زیباتر کردن زندگیتان به گل‌ها نیاز دارید.

زندگی خیلی از ما از فقدان رنگ رنج می برد. در این اوضاع اقتصادی شاید خیلی از ما موقع خرید گل برای خانه هایمان دو دو تا چهار تا کرده باشیم اما آنچه در نهایت ما را برای خرید گل مجاب کرده، تکیه کردن به زیبایی و حس آرامشی است که از دیدن گلدان بر روی میز به روح و روان ما وارد می شود. با قرار دادن گل ها در جایی که بتوانید همیشه آنها را ببینید، تغییر روحیه و حتی بهتر شدن ارتباط خود با دیگران را حس می کنید.
نتایج یک مطالعه در دانشگاه هاروارد نشان می دهد قرار دادن گل های تازه پیرامون منزل و جایی که روزانه چشم اعضای خانواده به آن بیفتد، احساس و همدلی افراد نسبت به هم را افزایش داده است. اگر احساس می کنید اتاق شما آهنربای انرژی های منفی است، یک دسته گل مریم و یا یک دسته گل نرگس را به دکور اتاقتان اضافه کنید شاید معجزه شد.

تاریخچه گل و گل آرایی
اولین تاریخ مکتوب استفاده از گل توسط انسان به ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد و مصر بر‌می‌گردد. استفاده از گل در مصر باستان بیشتر جنبه سنتی داشته و اغلب برای رویداد‌های خاص، در معابد و دکوراسیون اشراف و برای زیبایی و آیین‌های مذهبی بوده است. تاریخچه گل آرایی کمی از این دوران به جا مانده است.
مصری ها به صورت حرفه ای کار گل آرایی را انجام می دادند و از گل، برگ و میوه در آیین‌های مذهبی و برای تزیین گلدان و سبدها، میزهای غذا و معبدها استفاده می کردند.
ایرانیان نیز با گل و گل ‌آرایی بیگانه نبوده ‌اند و در کتیبه ‌ها و نگاره‌ هایی که از دوران باستان به ویژه دوره‌ی هخامنشیان برجا مانده، تصاویری از دسته گل‌ در دستان افراد دیده می‌شود.
گل آرایی و استفاده از گل در نقوش تخت جمشید به وضوح قابل مشاهده است. استفاده از گل نیلوفر یا همان لُتوس که مظهر دوستی و صلح است، در نقوش معماری کاخ پرسپولیس استفاده شده است.

انواع گل آرایی که توسط  گل فروشی های شیراز ارائه می شود:
گل آرایی مراسم عروسی و نامزدی
گل آرایی مجالس یکی از بخش های مهم و جدا نشدنی مراسم های عقد و عروسی است که نمی شود آن را یک کار ساده و پیش پا افتاده دانست زیرا به شدت نیاز به تخصص دارد. گل آرایی مجالس عقد و عروسی شامل گل آرایی ورودی عروس و داماد، سفره عقد، جایگاه عروس و داماد، صندلی های مهمانان، میز شام و کیک عروسی است و باید به بهترین شکل و کاملا حرفه ای انجام شود.

گل آرایی ماشین عروس
گل آرایی ماشین عروس، یکی از انواع گل آرایی مراسم عروسی است و یکی از پرطرفدار ترین نوع آن مربوط به تزئین خودرو با گل های طبیعی می باشد. اما امروزه علاوه بر گل از تور و ساتن های رنگی و… هم برای تزیین ماشین ها استفاده می شود که انتخاب آن ها به خلاقیت و مهارت نیاز دارد.

گل فروشی های شیراز موارد زیر را به بهترین نحو به مشتری ارائه می دهند:
– دسته گل
– باکس گل
– سبد گل
– تاج گل افتتاحیه
– تاج گل ترحیم
– گل آپارتمانی
– تراریوم

هنگام خرید گل از گل فروشی های شیراز به چه مواردی توجه کنیم؟
گلبرگ‌ها را بررسی کنید
هنگام خرید دسته گل، بررسی گلبرگ‌ ها بسیار مهم است. شما باید انتهای گلبرگ‌ ها را نگاه کنید که لکه ‌های سیاه‌ رنگ نداشته باشند، همچنین روی گلبرگ‌ ها لکه‌ های قهوه‌ای کوچک وجود نداشته باشد. لکه‌ های سیاه‌ رنگ انتهای گلبرگ‌ ها نشانه این است که مدت زیادی از چیده شدن گل‌ها گذشته است و لکه‌ های قهوه‌ ای روی گلبرگ‌ ها نیز نشانه این است که ساقه گل از جای نامناسبی از بوته خود جدا شده است.

ساقه‌ها و اندازه گل را بررسی کنید
هنگام خرید گل دقت کنید که ساقه‌ های گل‌ ها مرطوب باشند. این شرایط نشان می‌دهد که آن‌ها در آب نگهداری شده ‌اند و ذخیره آبی مناسبی دارند. اگر ساقه گل ضخیم و تو پر باشد، آن گل عمر بیشتری خواهد داشت ولی گل‌ هایی که ساقه نازک و توخالی داشته باشند، عمر کوتاه‌ تری دارند. در مرحله بعد، باید اندازه گل را برای خرید دسته گل در نظر داشته باشید. بهتر است گل‌ هایی را انتخاب کنید که هنوز کامل باز نشده‌اند و به قول معروف به شکوفایی کامل نرسیده اند. این امر نشان می ‌دهد که گل به تازگی چیده شده است.

نوع و رنگ گل‌ها را از قبل انتخاب نکنید
یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید هنگام خرید دسته گل انجام دهید این است که از قبل، نوع و رنگ گل مورد نظر خود را مشخص کنید. گل ‌ها قابل پیش‌ بینی نیستند، یعنی بعضی وقت‌ ها ممکن است، گل‌های رز تازه‌ تر و جذاب‌ تر باشند و روز دیگر گل‌ های ادریسی با رنگ‌های آبی، صورتی و سفید و برخی اوقات هم گل یاس بنفش خودنمایی می‌کند. هیچ‌ گاه با انتخاب نوع و رنگ گل، ذهن خود را برای خرید یک دسته گل آماده نکنید بلکه با ذهن باز داخل گل‌ فروشی یا سایت‌های آنلاین فروش گل در شیراز شوید و هر آنچه را که به نظر می‌رسد بهتر است، خریداری کنید.

گل فروشی های آنلاین در شیراز
این دنیای مجازی و بهتر است بگوییم زندگی مجازی به گل فروشی و دنیای خرید گل نیز منتقل شده است و اکثر گل فروشی ‌های شیراز، مراحل فروش و خرید گل را به شکل اینترنتی انجام می‌دهند. مردم نیز از این عصر اینترنتی و گل فروشی‌های اینترنتی بسیار استقبال کرده‌اند و در روند روزمره زندگیشان از خرید گل به صورت آنلاین استفاده می‌کنند. حال در بین تعداد زیاد گل فروشی آنلاین در شیراز باید بدانیم که کدام گل فروشی کیفیت و خدمات بیشتری را با کمترین زمان و نازل ‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

ویژگی‌هایی که یک گل فروشی آنلاین خوب در شیراز باید از آنها برخوردار باشد:
– دارای امکانات و وسیله‌ های ارتباطی جهت پیگیری آنلاین مشتری باشد.
– گل فروشی آنلاین خوب باید دقیق و منظم باشد.
– ارسال سفارش را مطابق با عکس سایت انجام دهد.
– در نگارش کارت تبریک دقت داشته باشد.
– در ارسال به موقع محصول دقت داشته باشد.
– محصول را دقیقا به آدرس خواسته شده ارسال کند.
– دارای سایت زیبا، متنوع و کاربر پسند باشد.
– از گل و مواد اولیه به روز و تازه استفاده کند.
– محصولات با قیمت مناسب ارائه دهد.
– محصولات با متود و طراحی‌های به روز، جدید و خاص برای کلیه سلیقه‌ ها ارائه دهد.
– در انتخاب محصول برای مناسبت های مختلف به مشتری مشاوره بدهد.
– محصولات و گل ‌ها را اعم از تاج گل، جعبه گل، سبد گل، دسته گل و… دسته بندی کند.

یک دسته گل زیبا می‌تواند هر فردی را شاد کند و عمق احساس شما را به کسی که هدیه را می‌گیرد، نشان دهد. دسته گل علاوه بر اینکه گزینه مناسبی برای هدیه دادن است، می‌تواند محیط منزل شما را پر از انرژی و رنگ‌ های زیبا کند. اگر از دسته کسانی هستید که معتقدند باید از گل‌های طبیعی در محیط زندگی و کار استفاده کرد، پس باید بهترین گل‌ فروشی‌های شیراز را بشناسید و گاه و بی‌گاه سری به آن‌ها بزنید.

مرکز اطلاعات مشاغل استان فارس با تهیه لیستی از بهترین گل فروشی های شیراز به همراه آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات کار شما را آسان کرده و در انتخاب بهترین گل فروشی های شیراز به شما کمک می کند.

لیست بهترین گلفروشی های شیراز در زیر برای شما بصورت کامل فراهم شده است ، جهت مشاهده توضیحات بیشتر شامل شرح کامل خدمات ، ساعت کار و نظرات کاربران بر روی لیست پایین کلیک کنید.

>> مشاهده لیست کامل از بهترین گلفروشی های شیراز <<


همچنین می توانید علاوه بر لیست 
گلفروشی های شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

 

منبع مقاله : ویکی پدیا فارسی

 

error: