بهترین آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز

شما لیست بهترین آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز را مشاهده می کنید، جهت دریافت اطلاعات کامل تر شامل تصاویر، آدرس، تلفن، ساعت کار، نظرات و امتیازات کاربران و … بر روی نام آبمیوه و بستنی فروشی مورد نظر خود در پایین کلیک نمایید.

توجه :
لیست بهترین آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز هر روز بروز رسانی می گردد.

 ( آخرین بروز رسانی فرودین ماه 1403 )

برای دسترسی همیشگی به این اطلاعات اپلیکیشن راهنمای مشاغل فارس را از آدرس زیر نصب نمایید.

>> مشاهده ادامه لیست بهترین آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز… <<


شما نیز اگر مدیر آبمیوه و بستنی فروشی در شیراز هستید و
تمایل به قرار گرفتن در لیست بالا را دارید بر روی گزینه
>> ثبت کسب و کار <<<
کلیک نمایید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما به شماره
32360000 071
تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید علاوه بر لیست آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

راهنمای انتخاب بهترین آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز

اگر هوس بستنی یا آبمیوه کرده اید و به دنبال یک بستنی فروشی با کیفیت در شیراز هستید، مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس در این مقاله سعی بر این دارد که شما را با نحوه انتخاب بهترین آبمیوه و بستنی فروشی شیراز آشنا کند.

آبمیوه چیست؟
آبمیوه عصاره‌ ی مایع گیاهان و میوه‌ها است که هیچ بافتی ندارد. در واقع در زمان آبگیری هر نوع بافتی از میوه گرفته می‌شود. آبمیوه در ذهن ما به عنوان یک نوشیدنی با خاصیت درمانی شکل گرفته است. ما می‌خواهیم که میوه‌ها حتما به بدنمان ویتامین و مواد معدنی برساند. گرفتن آبِ میوه باعث می‌شود تا تمامی بافت و مقداری از پروتئین میوه و گیاه از بین برود. این یعنی بدن هیچ نیازی به هضم مواد مغذی آبمیوه پیدا نمی‌ کند و به صورت مستقیم جذب خون می‌شود.

اسموتی چیست؟
اسموتی نوشیدنی است که از ترکیب و مخلوط کردن تهیه میشود. این بدین معنی است که بافت میوه اندکی شکسته و نرم میشود اما از بین نمیرود و از نوشیدنی حذف نمی‌شود؛ پس بدن شما برای هضم اسموتی نیاز به انجام عملیاتی دارد تا بتواند به صورت کامل این نوشیدنی را در بدن حل کند.
اسموتی در واقع نوعی از نوشیدنی است که قابلیت تطبیق بیشتری دارد یعنی شما به راحتی می‌توانید اجزای آن را تغییر دهید و جابجا کنید و تنوع پذیرتر از آبمیوه است. برای تهیه اسموتی دست باز است زیرا برای تهیه آن‌ها می‌توان بدون پیروی از چارچوب خاصی و بر اساس سلیقه شخصی اجزای تشکیل دهنده را تغییر داده و از میوه‌های مختلف به اضافه شکر، عسل، شکلات، بادام ‌زمینی و یا یخ خرد شده استفاده نمود. از محبوب‌ ترین اسموتی‌ ها می توان به اسموتی موز، اسموتی توت‌ فرنگی و اسموتی شکلات اشاره نمود.

 چه تفاوتی بین ارزش غذایی آبمیوه و اسموتی وجود دارد؟
آبمیوه یک نوشیدنی فوق‌العاده با خاصیت درمانی بالاست و برای افرادی که مشکلات گوارشی داشته و هضم غذا و نوشیدنی ‌‌ها برای‌ آن‌ها مشکل است بسیار مناسب است؛ زیرا حذف بافت میوه، باعث آزاد شدن تمام مواد مغذی شده و بدن، بدون آنکه برای هضم آن زحمتی زیادی بکشد، ویتامین‌ها و سایر مواد مفید این نوشیدنی را جذب خواهد کرد.
اسموتی اما یک نوشیدنی مقوی پوره مانند است که بعضی از افراد از آن حتی به عنوان یک وعده غذای کامل به خصوص بعد از ورزش استفاده می‌کنند. از آنجا که در تهیه اسموتی‌ها دستتان باز است، می‌توانید با انتخاب بهترین گزینه‌ ها یک وعده غذای ملایم، کم‌ کالری و مقوی داشته باشید. اسموتی همچنین به دلیل داشتن فیبر، باعث پاکسازی روده‌ها شده و سموم بدن را بهتر دفع می‌کند.

آبمیوه های طبیعی مفید که در آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز ارائه می شوند:
آب انار: برای سلامت مفید است. سرشار از آنتی ‌اکسیدان بوده و از انسداد رگ‌ها ناشی از کلسترول بالا پیشگیری می‌کند.
آب پرتقال: برای تقویت سیستم ایمنی بدن توصیه می‌شود و برای رفع کم خونی مفید است. این نوشیدنی بهترین منبع ویتامین C و اسید فولیک محسوب می‌شود.
آب سیب: آب سیب انرژی زا بوده، و سرشار از فلاونوئیدهایی است که باعث تقویت قلب می‌شوند.
– آب هندوانه: رنگ قرمز هندوانه و آب آن به دلیل وجود ترکیبی به نام لیکوپن خاصیت آنتی ‌اکسیدانی دارد.
– آب آناناس: آناناس از منابع ویتامین C است به طوری که با خوردن 100‌گرم از آن 25 درصد از نیاز روزانه به این ویتامین تامین می‌شود.
و…

علاوه بر آبمیوه های طبیعی نام برده شده شربت بهارنارنج، شربت عرق کاسنی، شربت عرق بیدمشک را می‌توان از جمله نوشیدنی های معروف نام برد که در آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز بفروش می‌رسند.

بستنی چیست؟
این دسر منجمد از مواد مختلفی مانند شیر، چربی، خامه، شیر سویا، شیر نارگیل، تخم ‌مرغ و انواع طعم‌ دهنده‌ها و شیرین ‌کننده‌ها درست می‌شود و دستور تهیه آن در کشورهای مختلف متفاوت است. جالب است بدانید تاریخچه بستنی به کشور ایران برمی‌ گردد و حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در زمان امپراتوری هخامنشیان ابداع‌ شده است.
بستنی دسری فوق العاده خوشمزه و آرامش بخش است که طرفداران بسیاری دارد. لذت چشیدن بستنی های متنوع آن هم در بهترین بستنی فروشی های شیراز حتماً ترغیبتان می کند بارها بستنی بخورید و از طعم بی نظیر آن بهره مند شوید.

 انواع بستنی که در بهترین بستنی فروشی های شیراز ارائه می شود:
– بستنی سنتی
بستنی سنتی زعفرانی یکی از شاهکارهای هنر ایرانی است. ترکیب فرح بخش و شادی آوری از زعفران، گلاب، خامه و پسته ایرانی، بستنی سنتی را به یک داروی ضد افسردگی تبدیل کرده است. دستور تهیه بستنی سنتی ایرانی با دیگر بستنی‌ها تفاوت دارد و خاص ایران است و در ترکیب آن علاوه بر شیر، تخم مرغ و ثعلب هم استفاده می‌شود.

 – بستنی ایتالیایی (جلاتو)
جلاتو یا ژلاتو را بسیاری از ما به نام بستنی ایتالیایی می‌شناسیم. این نوع بستنی خاص ایتالیا است که چربی کمتر، شکر بیشتر و هوای کمتری نسبت به دیگر انواع بستنی دارد. جلاتو در ایتالیایی به معنای یخ زده است و از فعل یخ زدن می‌آید یعنی چیزی شبیه به همان خامه یخ زده یا ice cream در زبان انگلیسی. جلاتوی ایتالیایی محبوب ‌ترین و متنوع ‌ترین نوع بستنی در جهان است.

– سافت جلاتو یا بستنی ماشینی
این نوع از بستنی هم در خانواده جلاتوها قرار می‌ گیرد اما تفاوت‌ هایی با آن دارد. مثلا این بستنی سبک تر از جلاتو است و هوای بیشتری نسبت به آن دارد که این عامل باعث می‌شود که انعطاف پذیری بستنی بیشتر شده و درنتیجه راحت ‌تر شکل بگیرد. این بستنی هم از سال ۱۹۳۰ در امریکا ابداع شد و در کل دنیا محبوبیت پیدا کرد. در ضمن این بستنی چربی کمتری به نسبت جلاتو داشته که آن را رژیمی تر نیز می‌کند.

– بستنی سرخ شده
بستنی سرخ شده در آمریکا و مکزیک به وجود آمده اما در کشور چین بسیار محبوب شده است. این بستنی یکی دو سالی می‌شود که در گوشه و کنار شیراز بصورت موردی تهیه و برای مشتریان سرو می‌شود. برای تهیه این بستنی یک اسکوپ بستنی را می‌گذارند یخ بزند و سپس آن را در خرده‌های نان مخصوص یا بیسکوئیت می‌غلتانند. در آخر گلوله بستنی را در روغن داغ می‌اندازند و صبر می‌کنند تا آن برشته شود می‌توانید این بستنی را با سیروپ‌های مختلف نوش جان کنید.

پالوده شیراز:
پالوده یا فالوده از خوردنی ‌های ایرانی و از نوع دسر است که در تمام کشورهای خاورمیانه رواج دارد. پالوده، نوعی دسر یخی است که با قرار دادن رشته‌ های باریک نشاسته در محلول آب و شکر تهیه می‌شود. پالودۀ شیرازی را معمولاً با یک نوع چاشنی مانند آب لیمو، عرقیاتی چون نسترن یا شربت آلبالو  مصرف می‌کنند. نام درست این خوراکی «پالوده» است، اما در نتیجۀ تأثیر زبان عربی بر‌ زبان فارسی، به صورت «فالوده» تلفظ می‌شود. پالوده نیز یکی از پرطرفدارترین دسرها است  که در بستنی فروشی های شیراز به فروش می رسد.

در شیراز شکم گردی یکی از لذت های محبوب گردشگران و اهالی شهر شیراز محسوب می شود. یکی از خوراکی‌ های دوست ‌داشتنی که بین افراد بسیار محبوب است و سن و سال نمی شناسد، بستنی و آبمیوه است.

مرکز اطلاعات مشاغل استان فارس با تهیه لیستی از بهترین آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز به همراه آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات به شما کمک میکند تا لذت خوردن بستی، پالوده و انواع نوشیدنی ها را در شیراز تجربه کنید.

لیست بهترین آبمیوه و بستنی های شیراز در زیر برای شما بصورت کامل فراهم شده است ، جهت مشاهده توضیحات بیشتر شامل شرح کامل خدمات ، ساعت کار و نظرات کاربران بر روی لیست پایین کلیک کنید.

 

>> مشاهده لیست کامل از بهترین آبمیوه و بستنی فروشی های شیراز <<


همچنین می توانید علاوه بر لیست 
فست فودهای شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

 

 

مقاله از : مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس

 

error: