بهترین دکوراسیون های داخلی شیراز

شما لیست بهترین دکوراسیون های داخلی شیراز را مشاهده می کنید، جهت دریافت اطلاعات کامل تر شامل تصاویر، آدرس، شماره تلفن، ساعت کار، نظرات و امتیازات کاربران و … بر روی نام فروشگاه دکوراسیون داخلی مورد نظر خود در پایین کلیک نمایید.

توجه :
لیست بهترین دکوراسیون های داخلی شیراز هر روز بروز رسانی می گردد.

 ( آخرین بروز رسانی فرودین ماه 1403 )

برای دسترسی همیشگی به این اطلاعات اپلیکیشن راهنمای مشاغل فارس را از آدرس زیر نصب نمایید.

>> مشاهده ادامه لیست بهترین دکوراسیون های داخلی شیراز… <<


شما نیز اگر مدیر فروشگاه دکوراسیون داخلی در شیراز هستید و
تمایل به قرار گرفتن در لیست بالا را دارید بر روی گزینه
>> ثبت کسب و کار <<<
کلیک نمایید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما به شماره
32360000 071
تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید علاوه بر لیست دکوراسیون های داخلی شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

دکوراسیون های داخلی شیراز

راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه دکوراسیون داخلی در شیراز

برای آشنایی به چگونگی انتخاب یک فروشگاه دکوراسیون داخلی خوب در شیراز با این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس همراه باشید و در آخر بهترین فروشگاه های دکوراسیون داخلی شیراز را به شما معرفی کنیم.

دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است. این رشته از یک طرف مانند علم معماری با ساختمان و اجزاء و عناصر تشکیل دهنده آن ارتباط دارد و از طرف دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تمرکز می کند .


دکوراسیون داخلی
زمانی مفهوم پیدا می‌کند که از خلاقیت و هوش خود برای ایجاد سازگاری، هارمونی و هماهنگی طرح‌ها و رنگ‌ها و اثاثیه استفاده کنیم. اینکه طرح و رنگ اجزای خانه و همچنین چیدمان آن‌ها در هماهنگی و تناسب با یکدیگر قرار بگیرند یعنی ما از اصل دکوراسیون داخلی بهره گرفته‌ ایم.

 

اساسا ترکیب هنر با ساختمان‌ سازی امریست که ریشه در فرهنگ‌های مختلف و اقلیم ها و سلیقه های  گوناگون  دارد، تزئینات و دکوراسیون  داخلی ساختمان بطور کلی شامل معماری داخلی، نمای ساختمان و محوطه سازی است در توضیح بیشتر می‌توان گفت دکوراسیون داخلی علمی است که فراتر از یک اعمال سلیقه ساده، به تحلیل و بررسی فضاهای منزل، رنگ‌ها، نور پردازی، وسایل دکوری، مبلمان، اثاثیه منزل و تجهیزات داخلی خانه می پردازد.

از مهمترین بخش های خانه که برای صاحب منزل از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و زیبایی آن جزء مهمترین ملاک های زیبایی منزل به حساب می آید  دکوراسیون داخلی اتاق خواب، دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام، دکوراسیون داخلی آشپزخانه، دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی می باشد.

 

تفاوت طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی:

مردم اغلب تصور می کنند که طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یکسان هستند، اما در واقع این چنین نیست، دکوراسیون داخلی مبله کردن و تزیین یک فضا با اشیای زیبا و به روز است.

در حالیکه طراحی داخلی هنر و علم درک رفتار افراد به منظور ساخت فضاهای کاربردی در یک ساختمان است. برای مثال هنگامی که یک دکوراتور داخلی رنگ دیوار را انتخاب می کند، یک طراح داخلی به جهت تغییر ساختار یک اتاق، رنگ را تغییر می دهد. دکوراتور داخلی با ظاهر اتاق و اضافه کردن وسایل جانبی از جمله پرده و فرش  سرو کار دارد در حالی که یک طراح داخلی در تلاش است تا بهترین استفاده را از فضا ببرد.

 

هدف بهره گیری از تزئینات و دکوراسیون داخلی در هر مکانی متفاوت است:

فروشگاه ها و مغازه ها: جذب و جلب توجه مشتری.
محیط های اداری: ایجاد فضایی امن برای کار کردن و احساس راحت بودن.
خانه‌ها و آپارتمان‌های مسکونی: ایجاد فضایی که باعث راحتی شود و همچنین گرمی و آرامش را به همراه داشته باشد.

 

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به چه مواردی باید توجه داشت؟

1- نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی
مبلمان به تمامی اجزای مناسب برای نشستن گفته می‌شود؛ به این معنی که میز ناهارخوری، مبل، چهارپایه‌ها، صندلی بار و صندلی‌های میزبان هم جزئی از مبلمان به حساب می‌آیند و نقش آن‌ها در زیبایی دکوراسیون داخلی غیر قابل انکار است.
رنگ مبلمان باید با دقت بیشتری انتخاب شود تا همخوانی آن با رنگ دیوارها و اکسسوری‌ها رعایت شود. سبک مبلمان هم باید با سبک سایر اجزای دکوراسیون داخلی مانند اکسسوری، طرح دیوارها، کف و غیره هماهنگ باشد.

2- نورپردازی در دکوراسیون داخلی
نورپردازی ها علاوه بر اینکه فضا را برای عملکردهای مختلف روشن می نمایند، در ایجاد خلق و خوی افراد تاثیرگذار هستند. اتصالات روشنایی و طراحی نورپردازی لازم است که با دقت انتخاب شوند چرا که تغییر و جابجایی در نورپردازی نیازمند هزینه اضافی در آینده خواهد بود و در تناسبات زیبایی کلی فضا ممکن است اختلال ایجاد کند.

3- رنگ  و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی
دیوار ها 30 درصد از جلوه فضای داخلی را شامل می شوند. به همین دلیل وقتی وارد فضای داخلی منزلی می‌ شویم رنگ و یا طرح کاغذ دیواری به کار گرفته شده روی دیوار ها اولین موردی است که معمولا به چشم خواهد خورد. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای دیوار امر بسیار مهمی به شمار می‌رود که بهتر است در نهایت سلیقه و دقت انتخاب شود.
شاید جالب باشد بدانید رنگی که برای خانه‌های کوچک انتخاب می‌شود، در بزرگ‌ تر نشان دادن ابعاد آن ها بسیار موثر خواهد بود. نکته مهم برای بزرگ جلوه کردن فضا تنها این است که، رنگ دیوارها روشن انتخاب شود همچنین رنگ دیوار و سقف یک رنگ یا کاملا نزدیک به هم باشد.

4- نقش کفپوش در دکوراسیون داخلی
کف یکی از جنبه های مهم هر فضا است و بخشی است که ما هر لحظه با آن در تماس و ارتباط هستیم.  این را به یاد داشته باشیم که انتخاب کفپوش متناسب با سبک دکوراسیون داخلی بسیار مهم است.
استفاده از کفپوش مناسب این قدرت را دارد که ارتباطی که ما به دنبال آن هستیم را ایجاد کند. اگر مهمان نواز و گرم هستید از چوب پارکت و اگر برخورد و محیطی رسمی تر را می پسندید از سنگ و سرامیک روشن استفاده کنید. رنگ‌های متنوعی برای کفپوش وجود دارد که بهتر است با توجه به هماهنگی آن با سایر لوازم منزل انتخاب شود.

 

سه سبک اصلی و پر رونق در دکوراسیون داخلی:

– سبک مدرن:
واژه‌ی مدرن، معانی بسیار گسترده‌ای دارد اما در زمینه دکوراسیون داخلی معمولا خانه هایی که با خطوط صاف و منظم، پالت‌های رنگی ساده و موادی مثل استیل و شیشه طراحی شده اند، گفته می‌شود. در این نوع دکوراسیون، حس سادگی در همه‌ ی عناصر منزل از جمله مبلمان دیده می‌شود.

کلاسیک:
سبک طراحی کلاسیک با لایه هایی از پیچیدگی، آنتیک بودن و تقارن در سایه های رنگی روشن به نمایش گذاشته می شود. سبک دکوراسیون کلاسیک حالت شاهانه دارد و یادآور زندگی سلطنتی و پادشاهی دارد بنابراین دکوراسیون پرزرق و برق و خیره کننده ای دارد.

– مینیمال:
یکی از پرطرفدارترین سبک‌های دکوراسیون داخلی، ‌سبک مینیمال است این نوع سبک تقریبا شبیه به سبک مدرن است اما کمی ساده تر در سبک مینیمال، پالت‌های رنگی استفاده شده معمولا خنثی هستند و هیچ‌ کدام از لوازم موجود در دکوراسیون هم بیش از حد زرق و برق‌ دار نیستند. در ضمن، ‌سفید یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها در سبک مینیمال است.


در دنیای امروز بخش عمده زندگی افراد در فضاهای بسته و داخلی سپری می شود. اگرچه همه ما زمان هایی را برای تفریح و هواخوری و گریز از محیط های بسته در فضای آزاد می گذرانیم، اما همین نشاط ناشی از جدایی از محیط بسته، خود نشانگر کثرت اوقاتی است که در اتاق‌ها می گذرانیم. به همین سبب تزئینات و دکوراسیون داخلی با کیفیت مناسب، بهترین روش برای بهبود وضعیت زندگیمان می‌باشد.

 

به همین منظور، مرکز اطلاعات مشاغل استان فارس لیستی از بهترین مراکز تزئینات و دکوراسیون داخلی در شیراز را به همراه آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات برای شما همشهریان عزیز تهیه کرده تا بتوانید با خیالی آسوده بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

 

لیست بهترین دکوراسیون های داخلی شیراز در زیر برای شما بصورت کامل فراهم شده است ، جهت مشاهده توضیحات بیشتر شامل شرح کامل خدمات ، ساعت کار و نظرات کاربران بر روی لیست پایین کلیک کنید.

 

>> مشاهده لیست کامل از بهترین دکوراسیون های داخلی شیراز <<


همچنین می توانید علاوه بر لیست 
فروشگاه های دکوراسیون داخلی شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

 

 

مقاله از : مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس

 

error: