بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد شیراز

شما لیست بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد شیراز را مشاهده می کنید، جهت دریافت اطلاعات کامل تر شامل تصاویر، آدرس، تلفن، ساعت کار، نظرات و امتیازات کاربران و … بر روی نام فروشگاه سیسمونی نوزاد مورد نظر خود در پایین کلیک نمایید.

توجه :
لیست بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد شیراز هر روز بروز رسانی می گردد.

 ( آخرین بروز رسانی فرودین ماه 1403 )

برای دسترسی همیشگی به این اطلاعات اپلیکیشن راهنمای مشاغل فارس را از آدرس زیر نصب نمایید.

>> مشاهده ادامه لیست بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد شیراز… <<


شما نیز اگر مدیر فروشگاه سیسمونی نوزاد در شیراز هستید و
تمایل به قرار گرفتن در لیست بالا را دارید بر روی گزینه
>> ثبت کسب و کار <<<
کلیک نمایید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما به شماره
32360000 071
تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید علاوه بر لیست فروشگاه های سیسمونی نوزاد شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد شیراز

برای آشنایی به چگونگی انتخاب و خرید سیسمونی خوب در شیراز با این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس همراه باشید و در آخر بهترین فروشگاه های سیسمونی شیراز را به شما معرفی کنیم.

خرید سیسمونی برای نوزادان تازه متولد شده از گذشته تا کنون وجود داشته است، تنها سبک و شیوه آن تغییر یافته است. در حقیقت نوزاد تازه متولد شده به عنوان یک انسان که تازه به دنیا می‌آید به وسایلی نیاز دارد که والدین باید برای او تهیه کنند.
در فرهنگ اغلب مناطق ایران رسم بر آن است که برای نوزاد اول وسایل مورد نیاز، توسط خانواده عروس تهیه می شود و به خانهٔ عروس و داماد می‌ فرستند.
وقتی خانم ها باردار می شوند، هزار و یک فکر و خیال سراغشان می آید که یکی از مهم ترین و جذاب ترین آنها خرید وسایل لازم برای نوزاد یا همان به اصطلاح سیسمونی است. می گویم جذاب چون به محض اینکه از بارداری مطلع می شوند، هوس می کنند هر وسیله مربوط به نوزادی که پشت ویترین های رنگارنگ سیسمونی فروشی ها می بینند، بخرند.

 انواع سیسمونی نوزاد در فروشگاه های سیسمونی شیراز:
– وسایل حمل و نقل نوزاد
– لوازم بهداشتی و حمام نوزاد
– اسباب بازی نوزاد
– پوشاک نوزاد
– سرویس تخت و کمد نوزاد

 فروشگاه های وسایل حمل و نقل نوزاد در شیراز:
استفاده از کریر، چند وقتی است در سیسمونی ها رایج شده است در صورتیکه بسیاری از متخصصان اطفال استفاده از این وسیله را رد کردند زیرا خواباندن کودک به مدت طولانی در این وسیله توصیه نمی شود و در مواردی پرت شدن کودک از روی کریر هنگام جا به جایی گزارش شده است بهتر است برای جا به جایی نوزاد از ساک حمل استفاده کنید و از دوام دسته های آن مطمئن باشید.
کالسکه: این وسیله از پرکابردترین وسیله در سیسمونی است و به دلیل استفاده زیاد آن هنگام تردد، بهتر است نوع مرغوب آن را تهیه کنید. همچنین بیشتر مادران، نوع عصایی کالسکه را به دلیل وزن کم و قابلیت تا شدن بهتر می دانند. دوام و استحکام چرخ ها از نکاتی است که حتما موقع تهیه کالسکه باید به آن توجه کنید.
صندلی اتومبیل نوزاد: این وسیله اگرچه قیمت بالایی دارد اما به دلیل اینکه با امنیت جانی کودک ارتباط دارد خرید آن درصورتیکه مادر رانندگی می کند توصیه می شود. همچنین توجه داشته باشید که صندلی کودک استاندارد خریداری کنید زیرا دربازار نمونه های غیراستاندارد مشاهده می شود به طور مثال خرید صندلی هایی با حفاظ پلاستیکی یا فلزی جلوی صندلی کودک توصیه نمی شود زیرا در هنگام حوادث رانندگی نه تنها از کودک حفاظت نمی کند بلکه به جسم کودک صدمه می زند. همچنین کمربند ایمنی صندلی کودک نیز بسیار اهمیت دارد.

فروشگاه های لوازم بهداشتی سیسمونی در شیراز:
وسایل بهداشتی سیسمونی مانند شیردوش، شیشه شیر، پستانک نوزاد، کرم های بهداشتی، دماسنج، ناخن گیر، دندان گیر، پوشک، دستمال مرطوب، پودر بچه و… از جمله وسایلی هستند که برای کودک ضروری اند .

 فروشگاه های اسباب بازی نوزاد در شیراز:
هنگامی که به فروشگاه اسباب بازی فروشی می روید ولع خرید شما به دلیل دیدن وسایل مختلف با تنوع رنگ ها و شخصیت های کارتونی بیشتر می شود اما بهتر است برای خرید اسباب بازی نکات زیر را در نظر بگیرید زیرا اسباب بازی، ابزار شادی و ابزار رشد هوشی و مهارتی کودکان است.

  • اسباب بازی هایی که رنگ شاد و جنس سفت تری دارند انتخاب کنید.
  • اسباب بازی های درشت تر برای نوزادان در 4 ماه اول دوره نوزادی بهتر هستند چون موجب خفگی آنان نمی شوند.
  • خرید کتاب را فراموش نکنید و کتاب های دارای تصاویر درشت و جذاب و موضوعات متنوع برای کودک تهیه کنید.
  • اسباب بازی های موزیکال برای کودکان نوپا جذاب تر است.
  • خمیر های بهداشتی، گل رس و… برای کودکان جذاب هستند.
  • در آخر والدین باید با کودکان خود بازی کنند و بستر بازی بدون خطر و سالم با وسایل بازی را برای آنان مهیا سازند.

پوشاک نوزاد در فروشگاه های سیسمونی شیراز:
برخی از افراد در خرید لباس برای سیسمونی نوزاد بسیار اسراف می کنند و بیش از اندازه برای او لباس می خرند و گاهی آنقدر لباس می خرند که بدون پوشیدن کودک آن لباس برایش کوچک می شود. در خرید لباس رعایت این نکات الزامی است و به نفع شما می باشد.

  • نوزاد در هر ماه از تولدش به 3 دست لباس نیاز دارد و خرید بیش از اندازه آن فقط به ضرر شماست.
  • هر ماه به اندازه نیاز همان ماه برای نوزاد لباس های متنوع تهیه کنید.
  • فقط برای همان فصلی که کودک شما متولد می شود خرید کنید چون بعد از چند ماه با انبوهی از لباس ها مواجه می شوید که اندازه کودک شما نیست.
  • لباس های سرویسی گاهی سایز مناسبی ندارد پس بهتر است لباس های غیرسرویسی انتخاب کنید.

فروشگاه های سرویس تخت و کمد نوزاد در شیراز:
یکی از مهم ترین بخش های سیسمونی که به پول بیشتری نیاز دارد خرید سرویس چوب کودک است که شامل کمد لباس ها، ویترین اسباب بازی ها، گهواره کوچک و یا تخت های کوچک یا بزرگ می شود. در خرید این وسایل باید نکات زیر را در نظر گرفت :

  • قبل از خرید سرویس چوب کودک فضای خانه خود را در نظر بگیرید و مطابق با آن اقدام به خرید نمایید.
  • با خودتان فکر کنید آیا می توان به جای خرید کمد برای کودک وسایل او را در کمد خودتان جا دهید زیرا کمد لباس جاگیر است و اگر یک اتاق مشترک با فرزندتان داشته باشید حتما دچار مشکل می شوید.
  • تخت هایی انتخاب کنید که قابلیت تبدیل از تخت کودک به نوجوان را دارند. اگر دوست دارید کودکتان کنار شما بخوابد و نمی خواهید چندین سال او را از خود جدا کنید برای او یک گهواره یا تخت کوچک قابل حمل بخرید.

ما به شما توصیه میکنیم قبل از بیرون رفتن از خانه برای خرید سیسمونی، در نهایت آرامش در مورد نیازهای کودکتان و خود مطالعه کنید و در واقع تصمیم به خرید را درمنزل خود اتخاذ کنید. تحت این شرایط می توانید مطمئن باشید چیزی را که لازم دارید، خواهید خرید، نه آن چیزی را که فروشنده دوست دارد به شما بفروشد.

مرکز اطلاعات مشاغل استان فارس با تهیه لیستی از بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد در شیراز به همراه آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات به شما پدران و مادران عزیز کمک می کند تا در انتخاب فروشگاه های سیسمونی نوزاد در شیراز دچار سردرگمی نشوید.

لیست بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد شیراز در زیر برای شما بصورت کامل فراهم شده است ، جهت مشاهده توضیحات بیشتر شامل شرح کامل خدمات ، ساعت کار و نظرات کاربران بر روی لیست پایین کلیک کنید.

 

>> مشاهده لیست کامل از بهترین فروشگاه های سیسمونی نوزاد شیراز <<


همچنین می توانید علاوه بر لیست 
فروشگاه های سیسمونی نوزاد  شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

 

مقاله از : مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس

 

error: