بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی شیراز

شما لیست بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی شیراز را مشاهده می کنید، جهت دریافت اطلاعات کامل تر شامل تصاویر، آدرس، تلفن، ساعت کار، نظرات و امتیازات کاربران و … بر روی نام فروشگاه لوازم آرایشی مورد نظر خود در پایین کلیک نمایید.

توجه :
لیست بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی شیراز هر روز بروز رسانی می گردد.

 ( آخرین بروز رسانی فرودین ماه 1403 )

برای دسترسی همیشگی به این اطلاعات اپلیکیشن راهنمای مشاغل فارس را از آدرس زیر نصب نمایید.

>> مشاهده ادامه لیست بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی شیراز… <<


شما نیز اگر مدیر فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در شیراز هستید و
تمایل به قرار گرفتن در لیست بالا را دارید بر روی گزینه
>> ثبت کسب و کار <<<
کلیک نمایید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما به شماره
32360000 071
تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید علاوه بر لیست فروشگاه های لوازم آرایشی ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شیراز

برای آشنایی به چگونگی انتخاب لوازم آرایشی خوب در شیراز با این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس همراه باشید و در آخر بهترین فروشگاه های لوازم آرایش شیراز را به شما معرفی کنیم.

به مواد یا محصولاتی که به منظور تمیز کردن، معطر کردن، زیبا کردن و یا محافظت، با بخش های خارجی بدن (پوست، مو و ناخن) در تماس هستند محصولات آرایشی و بهداشتی می گویند.
لوازم آرایشی و بهداشتی، تنوع گسترده ای از محصولات را در بر می گیرد که از جمله آن ها می توان به انواع کرم ها، پودرها، لوسیون ها، عطرها، رژلب، لاک، لنز، رنگ مو، مواد آرایشی چشم و صورت، انواع روغن ها و … اشاره کرد.

هيچ محصولي صد‌ درصد ارگانيك نيست
دلیل اینکه محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک صد درصد نداریم این است که اگر قرار باشد این محصولات کاملا ارگانیک باشند تنوع بسیار کمی پیدا می‌کنند، همانند گذشته که برای رنگ مو چند مورد محدود حنا و وسمه و… را داشتیم و نهایتا ترکیب آنها می‌توانست چند رنگ محدود دیگر ایجاد کند و به طور حتم امروز نمی‌توان با همان مواد محدود این تنوع بی‌حد مواد آرایشی را تولید کرد بنابراین، تولید کنندگان ناچار می‌شوند برای افزایش تنوع افزودنی‌هایی را به این مواد گیاهی اضافه کنند.
امروزه لوازم آرایشی و بهداشتی به جزء جدایی ناپذیر زندگی بسیاری از خانم ها تبدیل شده است. صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نیز به حدی رشد کرده است که هر شخص با هر سلیقه ای می تواند به کالاهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

طبقه بندی محصولات آرایشی و بهداشتی
–  محصولات زیبایی پوست نظیر لوازم آرایش و لاک ناخن
– محصولات مراقبت و محافظت از پوست مانند انواع ضد آفتاب ها، پاک کننده ها و مرطوب کننده ها
– محصولات زیبایی و مراقبت از مو

انواع محصولات زیبایی پوست
یکی از جذاب ترین بخش های لوازم آرایش، محصولات زیبایی است که بسیار مورد توجه بانوان قرار دارد. از مهم ترین محصولات زیبایی پوست به موارد زیر می توان اشاره کرد:
– رژلب
– انواع فون ها
– آرایش چشم
– رژگونه
– مداد آرایشی
– لاک ناخن

انواع محصولات مراقبت از پوست
این محصولات را نیز می توان در دسته مواد آرایشی و بهداشتی قرار داد. معمولا هدف استفاده از محصولات مراقبتی، پاک کردن آلودگی و چربی از سطح پوست جهت سرعت بخشیدن به تمیزی پوست می باشد. از مهم ترین محصولات مراقبت از پوست به موارد زیر می توان اشاره کرد:
– انواع صابون ها
– انواع مرطوب کننده ها
– انواع تونرها و شاداب کننده ها
– کرم ضد آفتاب
– انواع لایه بردارهای پوستی
– محصولات ضد تعریق
– انواع عطرها و دئودورانت ها

انواع محصولات زیبایی و مراقبت از مو
محصولات مراقبت از مو را نیز می توان در دسته مواد آرایشی و بهداشتی قرار داد. از مهم ترین محصولات زیبایی و مراقبت از مو به موارد زیر می توان اشاره کرد:
– شامپو
– نرم کننده و حالت دهنده موی سر
– اسپری مو
– ژل مو
– رنگ مو
– دکلره مو

عوارض استفاده دراز مدت از لوازم آرایشی
برخی زنان نسبت به یک ماده خاص یا مواد موثر در یک محصول آرایشی حساس هستند، از این رو در تماس با آن ماده شیمیایی پوست صورت شان واکنش نشان می دهد، اگر مواد آرایشی بیش از 6 ساعت روی پوست صورت بماند علائمی مانند قرمزی، خارش، تورم و تاول های زیر پوستی ایجاد می کند. برخی عوارض کوتاه مدت و برخی دیگر بلند مدت هستند که معمولاً در تماس پوست با مواد گیاهی یا شیمیایی آلوده واکنش های پوستی یا عفونی بروز پیدا می کند.

 توصیه مهم این است که زنان بهتر است از لوازم آرایش استاندارد که برچسب وزارت بهداشت دارد و مورد تایید آزمایشگاه های وزارت بهداشت است استفاده کنند، زیرا اکثر لوازم آرایش هایی که وارداتی هستند از ترکیبات موادی چون سرب، مایع پرده جنینی، هورمون های پروژسترون و استروژن تشکیل شده اند که در ابتدا نشاط و شادابی موقتی به پوست صورت می دهند اما در درازمدت مشکلات را تشدید می کند.

برای شناخت لوازم آرایشی و بهداشتی جعلی به نکات زیر توجه کنید:
– خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، ‌فقط از فروشگاه های معتبر شیراز
ممکن است شگفت زده شوید، اما حتی فروشگاه های بزرگ نیز لوازم آرایشی و بهداشتی جعلی می فروشند.
همه ما می دانیم که محصولات زیبایی گران هستند و تخفیف بسیار بالا ممکن است از نشانه های جعلی بودن اقلام آرایشی باشد. متاسفانه، قیمت بالا نیز همیشه تضمین کیفیت بالا نیست. قبل از انجام خرید، از فروشنده بخواهید یک گواهی کیفیت را به شما نشان دهد. اگر آنها حاضر به انجام این کار نباشند، این محصول را خریداری نکنید.

– به بسته بندی لوازم آرایشی توجه کنید
برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی جعلی خیلی بد ساخته شده است به طوری که هیچ کس آنها را با محصول واقعی اشتباه نمی گیرد. اما تعداد زیادی از لوازم آرایشی و بهداشتی جعلی نیز بسیار پیچیده ساخته شده اند که تشخیص تقلبی بودن آنها بسیار دشوار است. یکی از راه های اطمینان از اینکه شما واقعا محصول اصل را بدست آورده اید، بازدید از وب سایت سازنده است، برای اینکه ببینید آیا محصولی که به دنبال آن هستید دقیقا مانند تصویر آنلاین است یا خیر. 

– شماره سریال و اطلاعات تولید محصول را بررسی کنید
 لوازم آرایشی جعلی اغلب فاقد شماره سریال است. قبل از اینکه چیزی بخرید، اطمینان حاصل کنید که شماره سریال روی خود محصول با شماره درج شده روی جعبه آن مطابقت دارد.

– رنگ و سایه های لوازم آرایشی را بررسی کنید
سایه چشم، رژگونه، رژ لب و کرم پودر های جعلی اغلب در رنگ و سایه هایی تولید می شوند که در محصولات معتبر مورد استفاده قرار نمی گیرند. برای جلوگیری از خرید جعلی، از وب سایت سازنده دیدن کنید تا ببینید که کدام رنگ هر محصول آرایشی واقعی است.

– برس ها و اسفنج ها را چک کنید
حتی اگر بسته بندی یک لوازم آرایشی جعلی بسیار شبیه به نمونه واقعی به نظر می رسد، شما احتمالا می توانید از طریق بازرسی برس ها و اسفنج ها، به تقلبی بودن آن پی ببرید. آنها ممکن است در اندازه، شکل یا رنگ با مارک اصل متفاوت باشند، و کیفیت کلی آنها رضایت بخش نباشد.

– توجه به بو و غلظت مواد آرایشی
در لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر نباید هیچ نوع مواد عجیب و غریب یا درخشش نامناسب وجود داشته باشد، به ویژه زمانی که محصول مات و تیره باشد. لوازم آرایشی و بهداشتی کرمی نباید از هم جدا شوند و یا حاوی ناخالصی باشد. رژ لب های جعلی معمولا کمتر جذاب هستند و دارای نقایصی هستند.
ریمل مژه اصل همیشه دارای بوی بسیار ملایم است. اگر محصول بوی بد یا شدید عطر داشته باشد، پس یک لوازم آرایشی جعلی است.

– قبل از خرید محصولات آرایشی آن را تست کنید
از تست کردن لوازم آرایشی در فروشگاه ها دریغ نکنید. به یاد داشته باشید رژگونه و سایه چشم با کیفیت بالا نباید در طول روز لکه دار شود و یا ریزش کند، یک رژلب اصل همیشه باید هموار و یکنواخت باشد، و ریمل مژه مارک معتبر هرگز ریزش نخواهد کرد.

تنوع فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی در شیراز این روزها بسیار زیاد است و باعث سردرگمی و تردید شما در انتخاب می شود. برای خرید لوازم آرایشی اصل باید به فروشگاه های آرایشی و بهداشتی معتبر شیراز مراجعه کنید تا بتوانید به هدف اصلی خود برسید. مرکز اطلاعات مشاغل استان فارس برای راهنمایی و استفاده شما  لیستی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی شیراز را تهیه کرده است تا شما با خیالی آسوده دست به انتخاب و خرید بزنید.

لیست بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی شیراز در زیر برای شما بصورت کامل فراهم شده است ، جهت مشاهده توضیحات بیشتر شامل شرح کامل خدمات ، ساعت کار و نظرات کاربران بر روی لیست پایین کلیک کنید.

 

>> مشاهده لیست کامل از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی شیراز <<


همچنین می توانید علاوه بر لیست فروشگاه های
لوازم آرایشی و بهداشتی شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

 

منبع مقاله : ویکی پدیا فارسی

 

error: