بهترین سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز

شما لیست بهترین سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز را مشاهده می کنید، جهت دریافت اطلاعات کامل تر شامل تصاویر، آدرس، تلفن، ساعت کار، نظرات و امتیازات کاربران و … بر روی نام سالن زیبایی مورد نظر خود در پایین کلیک نمایید.

توجه :
لیست بهترین سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز هر روز بروز رسانی می گردد.

 ( آخرین بروز رسانی فرودین ماه 1403 )

برای دسترسی همیشگی به این اطلاعات اپلیکیشن راهنمای مشاغل فارس را از آدرس زیر نصب نمایید.

>> مشاهده ادامه لیست بهترین سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز… <<


شما نیز اگر مدیر سالن زیبایی در شیراز هستید و
تمایل به قرار گرفتن در لیست بالا را دارید بر روی گزینه
>> ثبت کسب و کار <<<
کلیک نمایید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما به شماره
32360000 071
تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید علاوه بر لیست آرایشگاه زنانه و سالن های زیبایی شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

راهنمای انتخاب بهترین سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز

برای پیدا کردن یک آرایشگاه زنانه خوب در شیراز با این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس همراه باشید و تا شما را با چگونگی انتخاب بهترین سالن های زیبایی شیراز آشنا کنیم.

شاید این پرسش برایتان بوجود آمده باشد که براستی چه تفاوتی میان آرایشگاه زنانه ، سالن زیبایی و عروس سرا های شهر شیراز وجود دارد؟
در زیر به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم.

آرایشگاه زنانه
آرایشگاه زنانه عموما به مکانی گفته می شود که در آن خدمات مـو به صورت نیمه تخصصی ارائه می گردد که اغلب مراجعین برای انجام کارهای روزانه و در قبال پرداخت وجهی اندک این خدمات را دریافت می کنند. هزینه های آرایشگاه های زنانه اغلب بسیار کمتر از سالن ها و مراکز زیبایی است. در واقع خدمات آرایشگاه های زنانه پیش پا افتاده و غیر تخصصی است که افراد ماهر همچون میکاپ آرتیست، هیر استایلیست، متخصص شینیون و ناخن و دیگر افراد در آن اماکن فعالیتی ندارند. معمولا سرویس دهندگان در آرایشگاه های زنانه با اجاره صندلی از صاحب آرایشگاه مشغول کار می شوند و در قبال در آمدی که بدست می آورند، درصدی را به عنوان سهم اجاره صندلی به صاحب آرایشگاه پرداخت می کنند. پس در نتیجه کیفیت خدمات ارائه شده آنطور که باید و شاید تضمین شده نیست و ممکن است هر شخصی بتواند صندلی کار یک آرایشگاه زنانه را تصاحب کند.


سالن زیبایی
منظور از سالن زیبایی مراکزی است که خدمات گسترده تری را نسبت به آرایشگاه های زنانه ارائه می دهند. خدمات سالن زیبایی به بخش های مختلفی مثل: کلیه خدمات مو مانند رنگ، استایل، کوتاهی، شینیون و همینطور خدمات زیبایی دست و پا، سر و صورت، مانیکور، پدیکور، گریم تخصصی، میکاپ تخصصی، ماساژ حرفه ای و سایر موارد بوده که این مراکز همانطور که گفته شد فضای بیشتری را در اختیار داشته و بدلیل ارائه خدمات تخصصی معمولا تعداد صندلی کمتری را داشته و در عوض کیفیت بیشتری را در خدماتشان ارائه می دهند. مقوله استخدام در سالن زیبایی کمی فراتر از اجاره صندلی است و منقضی  می بایست رزومه کاملی را از سوابق کاری خود و مهارت هایی که تاکنون کسب کرده به مدیر سالن ارائه دهد و در یک دوره آزمایشی قبل از استخدام دائم فعالیت نماید، مسلما در چنین شرایطی نیروی متخصص استخدام شده و به صورت ماهیانه از مدیر سالن حقوق ثابت دریافت می نماید.

عروس سرا
عروس سرا در اکثر کشورهای اروپایی به این معنایی که ما می شناسیم وجود ندارد و در حقیقت اگر بخواهیم معادلی را برای این دست خدمات بیاوریم، به کلیه خدمات زیبایی عروس در روز عروسی که توسط دو یا سه نفر از افراد خبره و ماهر در زمینه های میکاپ، گریم و شینیون انجام می شود اتلاق شده که تمام روز را در کنار عروس خواهند بود و گریم و میکاپ عروس را کاملا تحت نظر دارند تا در صورتی که احتیاجی برای ترمیم بود سریعا دست بکار شوند.
با فرض این شرایط عروس سرا به سالن زیبایی مجهزی اتاق می شود که تنها خدمات عروس را انجام می دهند و تعرفه و قیمت های بسیاری بالاتری را نسبت به همکاران خود دریافت می کند. تیم اجرایی عروس سرا با یک رزومه کاری قوی، کاملا حرفه ای و بعضا سرشناس بوده که معمولا در تمامی امور مربوط به عروس سابقه کاری دارند.

ویژگی بهترین سالن های زیبایی در شیراز :
 محیط امن با انرژی خوب
اولین مورد از ویژگی یک آرایشگاه زیبایی خوب محیط امن با انرژی خوب سالن زیبایی است. اگر سالن زیبایی شما محیط امنی داشته باشد در مشتری ایجاد آرامش و امنیت میکند. منظور از امنیت هم مالی است هم روانی. خیلی مهم است که مشتری بداند پا به یک آرایشگاه خوب و امن گذاشته است و ترس از دست دادن و جا گذاشتن وسایل خود را نداشته باشد.
از لحاظ روانی هم یک آرایشگاه خوب یعنی وقتی وارد محیطش می شوید با انرژی خوب و مثبت مواجه بشوید و پر از جروبحث و اخم و مشکلات شخصی آرایشگر نباشد.
یک موزیک ملایم با تن صدای پایین پخش کنید. پرسنل آرایشگاه اگر با هم کار دارند به جای داد زدن آرام صحبت کنند. در نهایت وقتی هم از آنجا خارج می شوید لبتان خندان باشد.و نگران حرفهای پشت سر نباشید.

مکان تمیز آرایشگاه
یکی دیگر از موارد ویژگی یک آرایشگاه زیبایی خوب مکان تمیز آن است. نظافت و بهداشت یک سالن زیبایی از مهمترین عوامل موفقیت است که می تواند مشتری را بارها و بارها به آن آرایشگاه برگرداند.

ارائه سرویسهای گسترده
مطمئنا بهترین آرایشگاه ها به نسبت یک آرایشگاه معمولی سرویسهای گسترده تری ارائه میکنند تا مشتری همه نیازهایش با مراجعه به آرایشگاه تامین شود. از سرویس های آرایشگری گرفته تا کار ناخن، ماساژ و …

در انتخاب آرایشگر به چه نکاتی توجه کنیم؟
باید نمونه های کار آرایشگران را ببینید
از فضای مجازی کمک بگیرید برای مثال بسیاری از این آرایشگران و سالن های زیبایی صفحاتی در شبکه های اجتماعی دارند ، به این صفحات مراجعه کنید و کار آنها را با دقت بررسی کنید.

  سالن زیبایی را از نزدیک ببینید
به سالن‌هایی که نظرتان را جلب کرده اند بروید و کیفیت کار آرایشگر، بهداشت و زیبایی سالن و طرز برخورد پرسنل را بررسی کنید. فراموش نکنید که از نظرات مشتریانی که در سالن حضور دارند هم استفاده کنید.

صرفا به خاطر برند بودن آرایشگاه انتخابش نکنید
برخی سالن‌ های برند فقط به دلیل شناخته شده بودن سر زبان هستند اما اگر شما به آنها سری بزنید ممکن است اصلا از کیفیت کار ، بهداشت یا طرز برخورد آرایشگران خوشتان نیاید.

از تجربه دیگران استفاده کنید
ببینید آشنایان شما چه کسی را پیشنهاد می دهند.

 مدارک مهارتی آرایشگر را ببینید
بسیاری از سالن‌ها در تبلیغات خود از متدها و مدارک به روز بین‌المللی صحبت میکنند اما در واقع فقط مدرک دوره عمومی فنی حرفه‌ ای را دارند! اگر سالن یا آرایشگری در مورد مدارک و متدهایش ادعایی دارد حتما روی دیوار دفتر مدیر سالن زیبایی دنبال اسناد این ادعاها باشید.

 کار دست آرایشگر را ببینید
یک آرایشگر ماهر آرایشگری است که کار دستش تند و سریع باشد.

 هنر و خلاقیت آرایشگر را بپسندید
آرایشگر باید هنرمند ، خلاق و با حوصله باشد. یک آرایشگر ضمن اینکه باید تکنیک‌ها و روش‌های آراستن مشتری‌ را بداند باید سلیقه و ابتکار خوبی داشته باشد تا بتواند در مورد هر کس تکنیک‌ها را به طرز منحصر به فردی پیاده کند.

شهر شیراز در جریان مد، پوشش و آرایش، گوی سبقت را از تمامی شهرهای کشور گرفته است و زنان این شهر همیشه با آرایش و ظاهری آراسته در جامعه ظاهر می شوند و زیبا به نظر رسیدن برای آنها اهمیت بسیاری دارد و همیشه دنبال بهترین سالن های زیبایی هستند که بتوانند با خیال راحت به آن اعتماد کنند، حدود 500 سالن زیبایی در شیراز وجود دارد که همگی جزو بهترین آرایشگاه های ایران هستند.

شما میتوانید با مراجعه به سامانه راهنمای مشاغل فارس از لیست تهیه شده توسط مرکز اطلاعات مشاغل استان فارس، با بهترین سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز آشنا شده و آرایشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لیست بهترین سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز در زیر برای شما بصورت کامل فراهم شده است ، جهت مشاهده توضیحات بیشتر شامل شرح کامل خدمات ، ساعت کار و نظرات کاربران بر روی لیست پایین کلیک کنید.

>> مشاهده لیست کامل از بهترین سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز <<


همچنین می توانید علاوه بر لیست 
سالن های زیبایی شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

 

منبع مقاله : ویکی پدیا فارسی

 

error: