بهترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی شیراز

شما لیست بهترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی شیراز را مشاهده می کنید، جهت دریافت اطلاعات کامل تر شامل تصاویر، آدرس، تلفن، ساعت کار، نظرات و امتیازات کاربران و … بر روی نام فروشگاه تجهیزات پزشکی شیراز مورد نظر خود در پایین کلیک نمایید.

توجه :
لیست بهترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی شیراز هر روز بروز رسانی می گردد.

 ( آخرین بروز رسانی بهمن ماه 1402 )

برای دسترسی همیشگی به این اطلاعات اپلیکیشن راهنمای مشاغل فارس را از آدرس زیر نصب نمایید.

>> مشاهده ادامه لیست بهترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی شیراز… <<


شما نیز اگر مدیر فروشگاه تجهیزات پزشکی در شیراز هستید و
تمایل به قرار گرفتن در لیست بالا را دارید بر روی گزینه
>> ثبت کسب و کار <<<
کلیک نمایید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما به شماره
32360000 071
تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید علاوه بر لیست هفروشگاه های تجهیزات  شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه های تجهیزات و کالای پزشکی شیراز

برای آشنایی به چگونگی انتخاب بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی در شیراز با این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس همراه باشید و در آخر لیست کامل از فروشگاه های تجهیزات پزشکی شیراز را به شما معرفی کنیم.

واژه تجهیزات پزشکی در کشورهای مختلف تعاریف مختلفی دارد اما به طور کلی به هر گونه وسیله، ابزار و تجهیزاتی که توسط یک تولید کننده برای انسان با هدف پیشگیری، تشخیص، درمان یا کاهش درد بیماری تولید می شود، تجهیزات پزشکی گفته می شود.
تجهیزات پزشکی یکی از مهم ترین قسمت های پزشکی هستند که وجود آن ها برای درمان هر نوع بیماری لازم است. در واقع یک پزشک همواره به واسطه تجهیزات پزشکی مورد نظر و مجاز در حیطه تخصصی خود می تواند بیماران را درمان کند.

انواع تجهیزات پزشکی و کاربرد آنها:
وسایل معاینه
وسایل معاینه یک دسته از تجهیزات پزشکی هستند که معمولاً در هر مطب پزشک عمومی و بیمارستان و اورژانس استفاده می شوند. این وسایل، تجهیزات پزشکی اولیه ای هستند که وجود آن ها برای تشخیص هر بیماری الزامی است.

وسایل عمومی
یک دسته دیگر از تجهیزات پزشکی وسایل عمومی هستند که در اکثر درمانگاه ها و بیمارستان ها وجود دارند.

تجهیزات زنان و زایمان
تجهیزات پزشکی که برای بخش زنان و زایمان مورد استفاده قرار می گیرد را تجهیزات زنان و زایمان می گویند.

تجهیزات تشخیصی
یکی از مهم ترین قسمت های تجهیزات پزشکی، تجهزات تشخیصی هستند. این تجهیزات در مطب های عمومی، بیمارستان ها و درمانگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و پزشکان و پرستاران بواسطه ی آنها می توانند بیماری افراد را تشخیص دهند.

تجهیزات درمانی
تجهیزات درمانی به وسایلی گفته می شود که به منظور درمان سریع بیمار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع تجهیزات پزشکی نیز در مطب های پزشکی و در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند و قسمت مهمی از تجهیزات پزشکی را تشکیل می دهند.

تجهیزات آزمایشگاهی
تجهیزات آزمایشگاهی به دسته ای از وسایل پزشکی گفته می شود که معمولاً در آزمایشگاه های تشخیصی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها و وسایل برای مطب پزشک ها کاربردی ندارند و معمولاً در بیمارستان و آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات اتاق عمل
تجهیزات اتاق عمل همانطور که از نامش پیداست فقط در اتاق عمل یافت می شوند. این تجهیزات شامل طیف وسیعی از وسایل و تجهیزات پزشکی هستند که وجود آنها در اتاق های عمل ضروری است.

تجهیزات بخش ها
تجهیزات بخش ها در بیمارستان ها و درمانگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات برای تشخیص و درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دندانپزشکی
دندانپزشکی یکی از حرفه هایی است که به سبب موقعیت حساسی که دارد، وسایل و تجهیزات پزشکی مورد استفاده آن بسیار متنوع هستند.

طبقه بندی نشده
سایر وسایل و تجهیزات پزشکی که در اکثر زمینه های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند و منحصر به طبقه ی خاصی نیستند در این دسته قرار می گیرند.

تجهیزات پزشکی خانگی چیست؟
تجهیزات پزشکی خانگی گروهی از کالاهای پزشکی هستند که غالبا جهت استفاده کاربران در منزل و یا محل کار به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات پزشکی خانگی برای درمان، توانبخشی، پیشگیری، درمان، تناسب اندام و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در خرید تجهیزات پزشکی خانگی به چه نکاتی توجه کنیم؟
بررسی مدت زمان نیاز به تجهیزات پزشکی خانگی
قبل از خریداری تجهیزات پزشکی خانگی، ابتدا تعیین کنید که آیا وسیله را برای مدت زمان کوتاهی لازم دارید یا بصورت دائمی. وسایلی مانند ویلچر یا واکر را میتوانید برای مدت زمان کم اجاره کنید، اما خریدن وسایلی که مدت زمان بیشتری به آنها نیاز دارید، بصرفه تر است.

توجه به حجم طولی و عرضی تجهیزات پزشکی
تمامی وسایل مانند ویلچر، آسانسورهای تخت، اسکوترها و رمپ ها همگی دارای حجم طولی و عرضی خاصی هستند که می توانند تا یک وزن و ارتفاع مشخص را بدون خطر ساپورت و تحمل کنند.
برای مطمئن شدن از ایمنی وسیله قبل از خرید آن، وزن وقد شخصی که قرار است از آن استفاده کند را در نظر بگیرید.

با یک مرکز توان بخشی و یا متخصص نگهداری در خانه مشورت کنید
یک متخصص به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید چه چیزی لازم دارید و چه چیزی در منزل شما جا می گیرد.

با ارائه دهندگان بیمه خود مشورت کنید
قبل از خرید تجهیزات خانگی، با بیمه خود درباره سقف پوشش آن ها برای تجهیزات پزشکی خانگی سوال کنید. بیمه شما ممکن است کل یا مقداری از هزینه های شما را تامین کند و یا ممکن است از شما بخواهد که فقط از یک مارک مخصوص خرید کنید تا هزینه های شما را پوشش دهد.

راحتی را در نظر بگیرید
برای تجهیزات پزشکی که بطور روزانه مورد استفاده قرار می گیرند توجه به جزئیاتی مانند پد روی دسته های عصا،  کرسی های ویلچر، سبد برروی واکر و یا سوزنی نازکتر برای دستگاه های کنترل گلوکز مهم است. هنگام خرید تجهیزات پزشکی خانگی در نظر بگیرید کدام وسیله راحت تر و قابل استفاده تر است، پول خود را برای آن صرف کنید.

یک فهرست بنویسید
اگر می خواهید یک اتاق و یا خانه را بطور کامل با تجهیزات پزشکی خانگی پر کنید، بهتر است از وسایلی که می خواهید یک فهرست تهیه کنید. برای ایجاد یک فهرست از وسایل ضروری مورد نیاز از یک متخصص تراپی راهنمایی بخواهید تا بدلیل تنوع وسایل سردرگم نشوید.

مهمترین فاکتورهای اثرگذار در قیمت تجهیزات پزشکی
کشورهای تولید کننده تجهیزات پزشکی
کشورهای مختلفی در زمینه تولید اینگونه تجهیزات فعالیت دارند و از استانداردهای مختلفی برای ساخت تجهیزات پیروی می کنند، ایران نیز در این زمینه فعال بوده و رو به پیشرفت است. کشوری که تجهیزات توسط آن طراحی و تولید می شود، یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت است. به طور مثال دستگاه های اکسیژن ساز اغلب توسط شرکت ها و برندهای آمریکایی تولید شده و طبیعتاً از نرخ بالاتری نسبت به نمونه های ایرانی برخوردار هستند.

نوع عملکرد و ساختار تجهیزات
طبیعی است که تجهیزات با ساختار ساده تر از قیمت کمتری برخوردار هستند و هرچه پیچیدگی و مجهز بودن این وسایل بالاتر باشد، قیمت نیز بالاتر می رود. به طور مثال دستگاه های قند خون نواری و دیجیتالی در اغلب موارد ارزان تر از مدل های ماژور هستند.

نوع کاربرد
تجهیزات پزشکی اغلب یا کاربرد خانگی دارند و یا در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. کاملا طبیعی است که تجهیزات مورد استفاده در مراکز درمانی اعم از مطب، بیمارستان و کلینیک پیچیده تر و دارای دقت بیشتری هستند و به همین دلیل نیز از قیمت بالاتری برخوردارند.البته در کنار این موارد برند و شرکت تولید کننده نیز در قیمت اثر خواهند گذاشت.
برای خرید تجهیزات پزشکی شدیدا توصیه می‌شود که قبل از هرگونه خرید برندهای مختلف را بررسی نمایید و نظر کارشناسان درمانی را در این خصوص جویا شوید. گاها افراد به علت اندکی اختلاف قیمت و یا نا آگاهی از کیفیت محصول دست به خرید کالاهای نامرغوب و یا بدون گارانتی می‌زنند. باید در نظر داشت که کالای پزشکی مانند هر وسیله ‌ی دیگر در هر مرکزی قابل تعمیر نیست و بهترین راه برای رهایی از این مشکل خرید از فروشگاه‌ های تجهیزات پزشکی معتبر در شیراز است که کالاهایی با اصالت و گارانتی عرضه می‌کنند.

با توجه به استقبال ویژه افراد، به منظور عرضه تجهیزات پزشکی، فروشگاه های بسیاری پدید آمده اند که این محصولات را به دست خریداران می رسانند. متاسفانه بعضی از فروشگاه ها با خرید از شرکت های نامعتبر، اجناس بی کیفیت را به فروش می رسانند و از این طریق به سود هنگفتی دست پیدا می کنند، از این جهت مرکز اطلاعات مشاغل استان فارس لیستی از بهترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی شیراز را به همراه آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات در اختیار شما همشهریان قرار داده است تا بتوانید با مراجعه به فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر شیراز که با تضمین اصالت کالای خود، محصولاتی مرغوب و با کیفیت را در اختیار متقاضیان قرار می دهند، تجهیزات پزشکی  مورد نظر خود را خریداری کنید.

لیست بهترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی شیراز در زیر برای شما بصورت کامل فراهم شده است ، جهت مشاهده توضیحات بیشتر شامل شرح کامل خدمات ، ساعت کار و نظرات کاربران بر روی لیست پایین کلیک کنید.

 

>> مشاهده لیست کامل از بهترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی شیراز <<


همچنین می توانید علاوه بر لیست 
تجهیزات پزشکی های شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را در
سامانه راهنمای مشاغل فارس
مشاهده کنید.

 

مقاله : مجله اینترنتی راهنمای مشاغل فارس

 

error: